HUR VÄL KAN MAN KÄNNA NÅGON ?

ja har alltid sagt o kmr alltid att säga de man känner ingen upp till 100% tro mej ! vare sej om de e din bästa kompis , släkt, familj, din partner.... du känner dej bäst ! så e de bara !!! många tror att de känner mej men tro mej ni vet inte hälften av de ;)))



dra inte snabba slutsatser när de gäller "jag känner dej väl ordet"  fuuuuck offfff säger ja bara !




för er som känner mej elle tror att ni känner mej.... hur kmr de sej att ja får frågor om vissa grejer hela tiden ? if ya´ll think ya know me... well giiiive me the fucking answer yourself then ... ;) "jag känner dig" in ma asss



haha som ni märker så e ja sur över några grejer....



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har personer som känner mig otroligt bra, ibland kanske lite mer än jag själv?

2009-10-12 @ 07:06:44
URL: http://eqologisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0