KÄNSLOR

vi har så mkt känslor inom oss själva.. vissa skriver ut de...vissa pratar om de... och vissa håller de inom sig själv... de går INTE att bli kvitt med en känsla/känslor man måste TÄNKA SÅ HÄR


  • jag har förträngda känslor
  • jag vill se, uppleva och erkänna mina känslor
  • jag vill få förståelse för de och varför jag har de och för mej att jag har de
  • jag vill försonas med det som varit med mina känslor och me mig själv
  • jag ser med ömhet på mina känslor och mig själv


    när man erkännt då gör man framsteg när de gäller att hantera sina känslor



    Jag själv har väldigt lätt att visa mina känslor... jag har min mamma och systrar och mina älskade 3 vänner jag kan prata med och min underbara pojkvän men ibland så känns de ändå de lyssnar inte de förstår inte därför vänder jag mig till att skriva i bloggen eller att skriva en låt



    man kan inte bara säga jag vill inte känna så ... man måste tänka vf känner jag så ? hur ska jag göra för att inte känna så mer ? vad finns det för alternativ ?


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0