KILLAR SOM MISSHANDLAR

jag har alltid ställt frågan till mej sj och alla runt omkring mej... kan killar sluta misshandla om de är beroende av o misshandla sin tjej/fru ? helt ärligt så tror ja fan inte de !!!! spec blatte killar... visst alla killar som har de inom sej sj elle som haft dålig uppväxt tar ju ut de på att slå en tjej.. vilket e fel...  men ja tror att de e mer blatte killar som gör sånt.. de e väldigt vanligt bland blattar iaf.... de e verkligen synd för tjejen/frun hur länge håller de ut o använder ordet "han älskar mej" de blir bättre" eller jag älskar honom ... att älska betyder inte massa våld, hot och äckliga ord mot en kvinna... o de som har barn de e värre... ja menar de stannar ju kvar hos killen för barnets skull... som tuuuuuuuuuur är sooooom tuuuuuuur är så e de lungt när de gäller våld i vår släkt... thank god... som sagt killar kan inte sluta o slå om de slår en tjej varje dag sen går de sekunden efter o säger oh baby jag älskar dej o blabla.. fuck that om du/ni är riktiga kvinnor so ta ditt pick  o pack o lämna idioten.. ingen e värd en sån kille.... ja kände en tjej som tatuerade in killens namn .. fan va hon ångrar sej idag.. vi har samma gemensamma kompisar jag o hon .... minns våra tider när vi uppträde ute på lekplatsen haha anyways..





hur länge ska en tjej stå ut egentligen ?



tänk efter för er som har detta problemet eller för er som tror att allt e bättre för en liten stund... eller för er som känner folk som blir misshandlade av svin pojkvänner !!!




jag tror så här elle vi säger så här om en tjej e tillsammans me en kille i ett år säger vi o detta pågår... då har hon ju vant sej ... men till slut så tror jag att tjejen får nog ....gud vet hur långt tid de tar... för vissa kanske 5 år för vissa kanske minst 20 år....




jag snackar av egen erfarenhet... jag känner många som har detta problemet och som haft detta problemet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0