LIFE-THANKFUL TILL ALLA ER DÄR UTE

som ni vet så lider jag av lång varig depresion/sömn problem sen 10 år tebax... allt började som sagt pga en trakisering av skolans rektor som än idag sitter kvar.. och mano depressiv sen 2 år... men de släppper cuz i got the world in ma hands o ja klarar allt bara ja vill =) ja har gått igenom en hel del i livet... allt har vart upp och ner.. massa förvirrande...massa problem med alkohol ibland har de verkligen spårat ut... inga me drogor thank god har inte vart beroende av de om man säger så.... anyways nu känns allt så jävla bra ja läser så mkt personlig utveckling böcker o gör som de står att man ska göra massa övningar osv... de va jävligt svårt i början man tänkte no way att detta kmr att gå men TRO MIG de kmr gå försök ! jag kmr att ge massa tips imon för kl e rätt mkt nu ...


e tacksam över allt ja har... ja blev extra glad idag när ja träffade en killkompis vi brukade umgås jätte mkt innan jag umgicks alltid me polis klassen men när ja hoppade av så tappade vi kontakten vi har kontakt men då o då bara... så bassaaa om du ser detta tack för dina fina ord !!!!



han uppmuntrar mig jämt .... han ger mej alltid råd... han e lätt och prata me ! han gav mej beröm för att ja har börjat plugga (samtalsterapeut) o att ja jobbar och att ja bloggar o för att ja har så många läsare... SÅ TACK TILL ER OXÅ MINA ÄLSKADE LÄSARE



man inser verkligen inte va man har o va man kan göra me livet när man e så deprimerad.. ja e inte frisk än men ja e starkare än någonsin ingen eller inget kan knäcka mej ... de gick innan MEN INTE NU ;))))

TA VARA PÅ LIVET...TA VARA PÅ DE NI ÄLSKAR... HATA INTE ÄLSKA ISTÄLLET... MAKE LOVE NOT WAR REMEMAH ?



vet inte va mer ja ska säga är jätte lycklig just nu ! ja har tänkt på de martin lidberg sa... att man aldrig ska ge upp...de rådet ger ja nämligen själv oxå till alla... ja har drömmmmar o ja tänker inte ge upp.. så ja gjorde nått galet idag.. säger inte va de e ...INNNNNGEN VET förutom JAAAAG vi får se va som väntar mig... om de e ja eller nej haha....

 

som sagt får man nej så betyder inte de att de e slut ...de e bara o försöka o försöka ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0