LIK SIN SYSTER

som de sägs sådan mor sådan dotter..sådan stora syster sådan lillasyster haha.. min älskade lillasyrra är exakt så som ja va i hennes ålder.. när hon pluggar så MÅSTE hon ha på musik... sån va ja oxå... annars kunde ja inte plugga.. ja vet VI E UNIKA haha ! hon dansar som mej... hon posar som mig hahaha...



anyways älskar diiiig min söööta bebbiiiiii du e ovanlig syster du finns alltid där, du kan ge råd..inte normalt för en 15 åring att kuna göra.. ja minns när du skyddaaade mej då du va mkt yngre... som ni vet så har ja haft problem me daddi stora problem.. så liten som du va så skyddade du mig



LOVE U MY HONEYYYYYY DU E BÄÄÄÄST !




de växer så fort :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0