LISTAN KAN GÖRAS LÅNG

ja har en grej o säga.. listan kan göras lång tro mig ...väldigt lång haha..check this shit out..



HAR DU:



ETT FÖRHÅLLANDE? yes i got ma baby
BÄST VÄN? 3 plus mamma o syskonen 6 st yani haha
HAFT SERIÖS FÖRHÅLLANDE? yupp.. VA FÖRLOVAD ME ROBINSON STJÄRNAN FIKE I 6 MÅNADER
DEJTAT EN AV DINA BÄSTA VÄNNER? naah
BLIVIT KÄR LOVE AT FIST SIGHT? typ haha..
FÅTT HJÄRTAN KROSSAD? nej därför vet ja inte hur de känns o vara sårad... haha thank god
KYSST NÅN O SEN ÅNGRAT DE? oh damn yaaah




Lovar du att vara ärlig? yes
Du heter: neela aka shorty
Smeknamn: NiL
Låt som när du är ledsen sörjer till? sad songs
Vad tror folk om dig? kaxig vf vet ja inte... fått höra de..
Vad får du oftast komplimanger för? ma lovley eyes o mitt sätt att spela psykolog haha
Vad säger du för att imponera på någon? ja e proffs på de hahaha
Hur imponerar man på dig? bra personlighet, väldigt kärleksfull, romantisk middag, romantisk musik, what can i say ? haha now u know..



Brukar du skratta för dig själv? Alltid haha
Brukar du bli för full: JA OCH NEJ hahaha
Är du allergisk mot något: JA FALSKA FITTOR ;) TAR NI ÅT ER SÅ E NI TYDLIGEN FALSKA
När mår du bra: När jag gör nåt jag älskar och är med personer jag älskar, när ja uppträder, e i studion, reser, shoppar :P
Vanligaste färg på dina kläder: BLACK



Vad saknar du: FÖRLOVNING/GIFTEMÅL ETT BARN I MITT LIV DE E VA JA SAKNAR HAHAHA
Favoritdryck på morgonen: JUICE & TE
När brukar du oftast gå och lägga dig:NEVER




Är du blyg? Ibland.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: JA hahaha på min student.. när ja va tillsammans me robinson stjärnan.. värsta e att folk kom fram te honom medans ja va på toa o spyde sen... haha
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vet inte... haha
Är du nöjd med ditt liv: yes i am.. de fattas en grej bara men de kmr väl ;)
Är du bortskämd: HAHAHA OMG JAAA 110%
Vad gör du i morgon: dra till studion, plugga & blogga
Vad längtar du till? tills ja blir mamma
Har du bra vänner och äkta vänskap? yaah
Vad är det finaste du fått? många saker
Du samlar på: personlig utveckling böcker, parfym, shoes & smycken
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma eller mina bästa älsklingar




Vad skulle du göra om du vann en miljon:Åka till paris, usa, italien & barca...köpa mej en bil, shoppa och ge lite till mammiii haha...
Vill du gifta dig: innan ja e 26

Vill du ha barn: när jag är 26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0