LOTS OF SHIT

trött, mkt på tankarna, energi mitt i natten... damn ibland så har ja inte ork me nått alls ... ja tvingar till mej saker ibland... vi får väl se hur långt de håller... ja behöver åka boooort... plugget e svårare än va ja trode även om ja fick väldigt bra grejer sagt.. stolt över mej sj.. HAR JA SAGT ATT DETTA E PÅ HÖGSKOLE NIVÅ?? o ja har inte ens klarat av vanliga gymnasie ämnen... de går bra iaf ;) har för stor press på mej sj just nu bara.. vf vet ja inte.. ja har tid på mej.. ja kan redan de grejerna som kmr i kap 2.... eftersom ja e intresserad av att veta symtomerna så vet ja de redan...  kap 3 krävs biblioteket.. måste läsa o sammanfatta efter varje kapitel...



sen kmr klienterna.. ja ska sätta ut annons (våran lärares ide) i göteborgs tidning, borås tidning nära skolan o bra... måste säga de e fan inte lätt å inleda ett samtal me nån som har de svårt... har läst en hel del.. de e nu ja vet "grunden"



imma make it bitches .. för er som inte tror på mej




vänta o se ;) e så jävla stolt över mig själv..



men en sak... vf känns de så tomt ? vf känner ja att ja inte har stöd ifrån de jag älskar... då menar ja ALLA som betyder nått i mitt liv... ja har de.. vet bara inte va de e för jävla skit känsla ja har :s



jag är så stolt över dej - de e va ja får höra jävligt ofta nuförtiden

göttt göööötttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0