MAMMA+UPPFOSTRAN

hur ska ja börja ? visst e de underbar känsla när man får reda på att de e en bebis i magen ? visst blir man överlycklig ? visst e de underbar känsla när man väl fött bebisen o får hålla bebisen de första sekunderna... på tal om barn .. jag personligen tycker ATT ETT BARN FÅR BRA UPPFOSTRAN om bebisen HAR EN MAMMA O EN PAPPA... inte bara en mamma o ingen pappa... eller en pappa och ingen mamma... de e sååå jävla fucking synd om barnet... vf ska ett barn få gå igenom sånt ? va ska man säga till barnet sen ? för sanningen kommer fram förre elle senare no matter what !!!!! anyways ja älskar barn de vet alla som känner mej... jag vill ha barn innan ja e 26 o då ska ja kämpa å se till att ja har lägenhet, fastjobb, fast inkomst.. ja ska även adoptera barn som inte har föräldrar i framtiden THATS A FUCKING PROMISE PEPOLE




ALLA BARN E VÄRDA ETT HEM, ETT BRA HEM, BRA UPPFOSTRAN !!!!!! HAR NI TÄNKT PÅ EN SAK ?? JA TROR ATT VISSA BARN SOM SLUTAR SOM PROBLEM BARN HAR ALLVALIGA PROBLEM I HEMMET ELLE RUNT OM KRING SEJ ... DE SKULLE INTE FÖRVÅNA MIG OM BARNET BLIR "PROBLEM BARN" EFTER BARNET FÅTT REDA PÅ FÖRÄLDRARS TID..


Kommentarer
Postat av: brittmarie

jag har läst det du skrivit. jag jobbar dagligen just med ensamstående mammor. hur tror de känns för dehär mammorna eller för barnen som kanske mist sin pappa i någon sjukdom, dödsfall eller skillsmässa. det är att strö salt i såren på de här mammorna och barnen som kämpar dagligen med att få ihop livet i sorgen. jag kan inte låta bli att känna att du åsyftar på E´s situation för kännedom kan jag meddela att hon och pappan är tillsammans igen. vidare så är det en tråkig inställning att skylla föräldrar på för att de får problembarn lite elakt kan man kanske säga att det skulle innebära att du då anklagar dina egna föräldrar eftersom du öppet skriver på din blogg om de problem du har. ibland kan det va bra att tänka efter lite och det är aldrig fel att revidera sina åsikter. vi är alla människor. ha det gott

2009-10-25 @ 18:25:47
Postat av: shorty neela

först av allt så vill ja tacka dig för kommentaren ! jag har alltid vart "öppen" av mig som person.. tycker inte att de har nått me "förädrar" att göra.. däremot så är mina föräldrar inte alls så öppen som mig... och om ett barn har förlorat mamma elle pappa i sjukdom dödsfall de e ett sätt o se de på.. som du säger vi är alla människor

2009-10-25 @ 18:33:54
URL: http://shortytheone.blogg.se/
Postat av: shorty neela

jag syftar inte på nån direkt utan ja menar allmänt ... ja har ensamstånde mammor som läser min blogg oxå

2009-10-25 @ 18:41:51
URL: http://shortytheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0