MIN ÄLSKADE FAMILJ

Jag älskar min familj ! tackar gud för att jag har de i mitt iv och är så jätte tacksam för att de gett mig... vet ni gott folk att ibland inser man verkligen inte att föräldrar har rätt !!!! ja kan säga så här mina föräldrar har haft rätt om varenda "tjejkompisar" till mig att de e falska osv AND FUCK YES VA DE STÄMMER ! som ja sagt tidigare ja kan inte vara ond mot nån spelar ingen roll va den personen gör mot mej.... GUD GER MEJ TEBAX DE GODA N WHAT COMES AROUND GOES AROUND ! iaf nu ska vi inte snacka om falskhet mer hehe...

mamma - jag älskar dig så otroligt mkt ! du har visat mig glädje när jag varit ledsen ! du finns alltid där för mig jag kan räkna me dig vart jag än befinner mig i världen ! LOVE U



pappa - jag älskar dig jag skämms för att jag har tagit "hor kompisar" förre dej du har varnat mej flera ggr för vissa vill inte ens nämna deras äckliga namn..anyways stör mej fortf på att du som min egen pappa inte står för att du har gett oss frihet så fort nån snackar om oss så håller de me de iaf ... ja o du har haft våra problem..but its over now.. ÄLSKAR DIG  !



lill sizz zizi - babyyyy min bortskämmmda syrra damn älskar dej så sjukt mkt älskling jag kan alltid prata me dig om allt alltid ! no matter what vi 2 e som 2 barndoms kompisar haha.. LOVE U !



lill sizz nora - 21 år snart 22 kaxigare för varje dag som går ! haha... min älskling du är så bäst baby älskar dig min sassy gurl



 

ÄLSKAR MIN FAMILJ ÖVER ALLT ANNAT !!!!! 

 

PS: KAN SKRIVA HUR MKT SOM HELST OM DE HÄR VÄLDIGT VIKTIGA PERSONERNA I MITT LIV MEN DE TAR VI INTE IKVÄLL.... HÄR KMR LITE KORT IAF



min FARBROR - damn i love u man hehe aldrig träffat dej eller pam or the kids men ni e bäst ! (usa)



mina 2 MOSTERAR - älskar er så jätte mkt vi e bästa vänner exakt som jag o mamma (london & tyskland)


min mosters barn - ARWEN N SHARO KING N THE QUEEN OF THE WORLD DO I NEED TO SAY MORE ? LOOOOOVE YA BABYYYSSSSS ! (TYSKLAND)


Kommentarer
Postat av: Neha

Man ska älska sin familj, du har helt rätt=)

2009-10-05 @ 09:25:44
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0