NOT AGAIN

Seriöst :( ja förstår inte vf... ja har haft så jävla ont :( ja har blödningar... de e exakt samma som de va när ja blev inlagd på sjukhuset akut avd... de gör så jävla ont att ja skulle kunna sova i flera dagar.. :((((



men men ska ta o dra ut på promenad behöver frisk luft... ohhh vill ha min mammi här :(((( hon tar alltid bra hand om mej ... haha yeeeeees i am mamis little gurl so what ... hon o pappa brukar göra mat o grejer när ja e sjuk :$ pappa står för kurdiska "te:et" o mamma för maten haha älskar min familj aså



anyways hörs väl snart igen


Kommentarer
Postat av: DOCTORN

det låter alvarligt de här.inte normalt att man har sånna blödningar.kanske borde uppsöka sjukhus för inbilning?

2009-10-05 @ 00:01:11
Postat av: neela shorty

inbilning ? jag älskar o inbila mig saker =))) om du menar inbilning ;)

2009-10-05 @ 00:08:55
URL: http://shortytheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0