OVANLIG HUVUDVÄRK

jag blir galen e så jävla agressiv just nu ! ja har haft problem me den härra ovanliga huvudvärken sen några år tebax.. de har töntgat osv.. ja kan inte förklara va felet e exakt men ja vet själv anyways... när ja har huvudvärk.. så har ja de här SYMPTOMERNA



- BLIR SÅ JÄVLA AGRESSIV


- SER SVART, BLIR YR SEN KAN JA INTE REAGERA PÅ NÅGRA SEK ... JA SER ATT DE E TEX DU FRAMFÖR MEJ MEN JA KAN INTE REAGERA PÅ NÅGRA SEK..




just därför tror de att de e epilepsi... därför kallar de de för "huvudvärks epilepsi"


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hahahahaha de kommer.. jag ska åka på kryssning nu i helgen, tro mig jag kommer dödddaaaaaa med sånna filmer,... nu gör jag en blatte som e som där jävla blondinerna HAHAHAHAHHAHAHAHAHA

2009-10-15 @ 22:42:42
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0