PÅ G GOTT FOLK N THATS A PROMISE

jag är lika busy som innan damn i loooove it ! anyways.. här e saker som e på gång i mitt liv.. och som ja ska göra !



JAG:JUST NU


  • jobbar som dans/skåderspeleri lärare för 2 ställen har fått erbjudande ifrån ett annat ställe oxå (jönköping)
  • jag har börjat träna hårt... börjat boxning... 3 ggr i veckan och en gång självträning (my choise)
  • jag är självlärd inom dans... har inte gått nån utbilning..stolt över mej sj så dukti  e jaJag pluggar till samtalsteraupet (stolt de går bra för mej)

     

    JAG: SKA GÖRA DETTA INOM 1-3 MÅNADER


  • tillbringa min tid i studion mer (hemliga projekten på g som ja snackade om)
  • börja pardans
  • ja orkar inte vänta så ja ska påbörja me de kontakterna ja fixat... ja ska skriva en bok om mitt liv & självkänsla/självföroende jag ska få hjälp av en kvinna som är utbildad inom personlig utveckling DE VISSTE NI INTE VA GOT YAAA BITCHES.... I LOVE LIFE ALLT GÅR MY FUCKING WAY !
  • BESTÄLLA WII & LITE NEW STUFF FÖR LÄGENHETEN


    PS. JAG SKA BÖRJA ME MA GURLS NIGHT IGEN... U SEE GUYS NÄR JA VA 12-16 SÅ HADE JA FEST/TJEJMIDDAG VARJE MÅNAD.... SKA BÖRJA ME DE IGEN.. INGEN FEST SÅ MEN NICE DINNER ME GÄNGET ELLER BARA THE GURLS ....JAG ÄLLLLLSKAR PAR GREJER..FLERA PAR SOM DRAR UT PÅ BIO, MIDDAAAAAG, RESA YA´LL KNOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0