SVAG

förstår inte vf de e så som de e :S ja vill verkligen inte att de ska vara så här... ja försökte söka hjälp men horungen sa att ja skulle avakta... tills de kollar hjärtat n shit.. allt detta handlar om att ja e trött ja e trött hela jävla fuckinnnnng tiden .... ja e så svag i kroppen.. ja orkar inte göra nått... ja orkar inte tänka.. ja orkar inte ens prata inte ens gå på toa ... seriöst de här går lite för långt.. ja tvingar mej o göra saker så fucking trött e ja

SVERGIES LÄKARE SUGER FETT !!!! SVERGIES LÄKARE E FIIIITTTOOORRR HELA JÄVLA GÄNGET !!! HATAR SVERGIES LÄKAAAARE !!!! JAG KAN SVÄRA PÅ ATT INGEN I HELA SVERGIE HAR FÅTT DE HJÄLPEN DE VERKLIGEN BEHÖVER...... VF JOBBA SOM LÄKARE OM MAN INTE GÖR SITT JOBB ? FAN VA JA E ARRRRGGGG FAN VA JA HATAR DE HÄR LANDETTTTS LÄKKKKKARE FIIITTTJÄVVVLLAAAR ! DIIIE MOTHER FUCKERS

SERIÖST JAG LIDER !!!!!!! FATTAR NI HUR DE E O VA TRÖTT 24/7 ÅKER INTE JA TILL BORÅS SÅ BEROR DE PÅ ATT JA E FÖR TRÖTT !!!! JAG TROR FAN INTE ATT NÅN FÖRSTÅR MIG !!!! INGEN FÖRSTÅR NÅN OM DEN PERSONEN INTE E I SAMMA JÄVLA SITS THATS A FUCKING PROMISE

PS. TYCKER JAG ATT SVERGIES LÄKARE SUGER SÅ LÅT MIG ! DETTA E MIN ÅSIKT ! SO FUCKING ACCEPT IT ! FÖR ER SOM INTE ACCEPTERAR LÄS INTE MIN BLOGG TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0