TANKAR

så mkt tankar som pågår just nu :S de va så länge sen ja låg uppe o bara tänkte ... but its baack..vilket de verkligen inte förvånade mej...anyways de ja tänker på e skolan... så mkt just nu... har stor press på mej själv... de går jätte bra... ja hittar de ja ska göra liksom men haha första uppgiften har ja fan inte fattat än..anyways.. sen e de de här me jobbet ... ja jobbar ju på 3 olika ställen.. en av de ligger ju i huskvarna o de e så jobbigt o åka fram o tebax... ja kmr att ha 2 läkare tid... måste se till att de inte krockar me jobbet.. får inte ställa in mer... ja har fått jävligt bra av alla ja lär ut till men de e sura över att ja ställt in några ggr... inte mitt fel skyller på läkare besök haha... true dat.. ja e så jävla glad att allt går min väg... jag har en hemlighet... men de kan ja inte avslöja nu.. måste påbörja ja har fått all info ja behöver =) vi kmr att ha kontakt.. så de ska bli intressant.. de lär ta tid så de kanske blir klar exakt när ja e klar me min utbilning vikket e perfekt o så som ja tänkt :D anyways... ja har en hel del o göra ida men vet fan inte om ja orkar me de..har fått 3 timmar sleep bara o lär inte däcka om igen inom kort.. måste upp vid 8 har tvättid... sen ska de städas... sen dra ner till stan o försöka handla lite grejer.. aww well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0