THIS IS HOW I DO THE SHIT

Ska ta o berätta hur jag  gör på dans passen... alla danslärare gör de på olika sätt..anyways så här ser en timmes lektion me mig...



NYBÖRJARE:



5 min uppvärmning



ca 20 min går igenom uppvärmings dans som jag kallar de.. sedan till nästa lektion så kör man uppvärmningsdansen som 5 minuters uppvärmning.. ca 5-15 minuter



sedan går jag igenom dansen antingen e de en låt på ca 6 minuter eller så e de en mix...



mina elever e väldigt duktiga så på en timme kan de hela dansen.. :D snacka om att ja har tur.. har jobbat me elever som har skada inte kul alls..



ca 15 minuter så delar jag de i grupper och vi kör dansen


STRECH CA 10 MIN



DE SISTA 5 MINUTERNA KÖR JAG LITE ALLMÄNT INFO OM NÄSTA GÅNG ELLER ANNAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0