VECKANS BLOGGARE

nu ska ja ta och avslöja en grej... nattstad ville göra en veckas blogg med mig... men eftersom jag bloggar på blogg.se oxå så gick de inte...  de väljer tydligen ut såna som bara bloggar på nattstad men tro mej hälften här inne har 2 bloggar... TOOOO BAD FÖR JA HAR MKT OCH ERBJUDA HAHA E BESVIKEN... ja hade lätt lagt ner blogg.se om ja fick chansen här... anyways ja e tacksam för att ja fick beröm för min blogg ! så vanessa om du ser detta TACK för att du tycker att jag gör ett bra jobb u ska ja ta och avslöja en grej... nattstad ville göra en veckas blogg med mig... men eftersom jag bloggar på blogg.se oxå så gick de inte...  de väljer tydligen ut såna som bara bloggar på nattstad men tro mej hälften här inne har 2 bloggar... TOOOO BAD FÖR JA HAR MKT OCH ERBJUDA HAHA E BESVIKEN... ja hade lätt lagt ner blogg.se om ja fick chansen här... anyways ja e tacksam för att ja fick beröm för min blogg ! så vanessa om du ser detta TACK för att du tycker att jag gör ett bra jobb 

 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0