10 SAKER NI INTE VET OM MIG

Här kmr the truth about some shit... vissa kanske vet o vissa kanske inte vet...  enjoy ;)




  •  ENVISS, GER ALDRIG UPP... JUST DÄRFÖR HAR JAG ALLTID FÅTT DE JAG VILL HA ! TRUST ME ;0)

  • SPOILED N I FUCKING LOVE IT 

     

    • LIDER AV 10 ÅRS DEPRESSION, MANODEPRESSIV SEDAN 2 ÅR TEBAX 

     

    • MISSBRUKAT ALKOHOL + TESTAT SOME DRUGS (heeey ingen e perfekt so fucking deal with it) 

     

    • HATAD AV TJEJER & SLÄKTINGAR bara för att ja e mig själv o står för de jag säger och gör och för att tjejer känner sej helt enkelt hotade av mig... & släktingar e så avensjuka damn it´s so fucking sad

     

    • E PÅ TOPP IGEN... BÄTTRE ÄN BÄSTA SJÄLVKÄNSLAN & SJÄLVFÖRTROENDET HAR JAG NU EFTER NÅGRA ÅRS JÄVLA LIDANDE... JAG E SÅ JÄVLA VÄRD DE !

     

    • MOIVE, MUSIC, PROMENAD, SERIE & BLOG NÖÖÖRD 110% , ÄLSKAR ATT LÄSA PERSONLIG UTVECKLINGS BÖCKER.

     

    AKTIV (vart fotbolls ledare, spelat basket, gått på gymnastik, konståkning, gått på artist skolan, dansat salsa, magdans, cha cha samba, persisk dans, street, ballet & jazz... är självlärd inom indisk dans & afro dans & dancehall...har även spelat teater..då vår grupp VÅGEN var med i tv4 år 2000 vi hade egen buss o massa spelningar runt om i svergie.... (startades genom vågen, sedan fick ja erbjudande att börja med på tågets grupp där de e på högre nivo..tyvärr så va de då jag hade de mest som jobbigt..

    • RIGHT NOW: har egen hemsida.. upptadering e på g... pluggar på distans till samtalsteraupet/KBT coach, bloggar på blogg.se och nattstad.se.. jobbar som dans/skåderspeleri/workout ledare för studiefrämjandet & TGS  

    KAN VARA.... EN FALSK BITCH NÄR RÄTTA TIDEN E INNE TRO MIG... E LUNG I VANLIGA FALL ANNARS.....

     

    SOM NI SER SÅ ÄR JAG ÖPPEN AV MIG, JAG SKÄMMS VERKLIGEN INTE FÖR NÅTT STÅR FÖR ALLT ! THAT´S THE SHIT... I´M THE SHIT

    NÅGRA FRÅGOR ? just ask me


    Kommentarer
    Postat av: GRATIS DESIGN

    Är du sugen på en GRATIS design? Lottar nu ut en design på bloggen,så kolla in där! Kramar



    http://martiea.blogg.se/2009/september/design-utlottning.html#comment

    2009-09-17 @ 00:52:28
    URL: http://martiea.blogg.se/
    Postat av: Ronald j wawezi

    Du måste verkligen läsa igenom det du har skrivit. Du verkar ha svårt med grammatiken. Något att tänka på. Dessutom så borde du använda kommatecken, så att dina meningar blir inte alldeles för långa. Dessutom tänk på synonymer när du skriver, bra att ha ett bra ordföråd. Viktigast av allt TÄNK PÅ SVENSKAN STAVFEL O GRAMMATIKFEL I VARJE INLÄGG SKÄRP DIG// Signerat Ronald j wawezi.

    2009-09-17 @ 01:39:56
    Postat av: NK

    Ronald, du missade själv punkt, kommatecken och utropstecken m.m. i sista meningen. ;)

    2009-09-17 @ 14:14:10
    Postat av: B.

    HAHA, det här med att vara hatad av tjejer känner man igen väääl. Tyvärr.

    2009-09-17 @ 17:39:12
    URL: http://walkitout.blogg.se/
    Postat av: Shejda

    Äh gumman skit i dem som inte kan vara i din krets...just live your life and I know that youre loving it! Keep it up med bloggen =) puss på dig

    2009-09-17 @ 18:33:31
    URL: http://sheyda.blogg.se/
    Postat av: shorty neela

    de sägs om man e hatad så e man framgångsrik ma ladys... sad but true haha



    ronald.. de e verkligen inte som att ja ska skriva en bok ..blogg e privat grej man får skriva de hur man vill !

    2009-09-17 @ 18:56:28
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: Johanna

    Hej jag undrar vad för drogor du har testat och varför är du hatat av din släkt och tjejjer?

    2009-09-17 @ 19:32:52
    Postat av: johny

    framgångsrik nja det är man inte.Måste finnas något orsak till att man är hatad eller har jag fel?

    2009-09-17 @ 19:39:27
    Postat av: shorty neela

    johny de e ordspråk ;)

    ja de klart de finns massa orsak till de



    svartsjuka

    avensjuka flera tusen orsak

    2009-09-17 @ 20:26:33
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: shorty neela

    hey johanna.. jag vet inte vf jag e hatad av tjejer.. jag har fått hot brev hot samtal och även spark i magen av tjejer... :s de e väl avensjuka antar jag.. jag e en öppen människa som de märks.. jag e mej själv och de hatar släktingar.. tex när de snackar om nån så säger ja sköt er eget vf ska ni bry er om va folk gör i sitt liv ... de bryr sej mkt hur andra lever sitt liv o där kmr ja in i bilden de stör sig på hur jag lever mitt liv och att ja fått stor frihet av föräldrarna.. inte ofta en kurd har stor frihet...



    ja har testat morphine, kokain, hasch & anfatamain och missbrukat theraline, steosolid & nozinan

    2009-09-17 @ 20:39:57
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: shorty neela

    sheyda.. msn :P

    2009-09-17 @ 20:41:12
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: amanda

    jag säljer bloggdesigner nu för endast 150:-

    klcika in och kolla mer om det :)

    2009-09-17 @ 21:30:56
    URL: http://amandasfotografier.blogg.se/
    Postat av: Monica

    kul och veta :)

    2009-09-17 @ 21:35:06
    URL: http://moniie.blogg.se/
    Postat av: shorty neela

    johanna.. videobloggen kmr upp fre-lö =)

    well ja har inte vart i gbg på ett bra tag.. men de va alltid vice verca, wish, respekt osv.. i borås så e de bara harrys, xoy och nu den nya då som ja inte vet va de heter haha gamla door 21 iaf..



    dagarna ja räknar ner de e tills ja börjar plugget

    2009-09-17 @ 21:44:31
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: johanna

    Vad är det för vidio blogg då?När börjar du skolan?Har du någon kille eller är du singel?Massa frågor på en och samma gång nu.Vart bor du?

    2009-09-17 @ 22:24:08
    Postat av: shorty neela

    de får ni väl se va de e för video blogg =)

    eftersom de e på distans så börjar ja redan på sön..kostingt nog..well well.. ja har en underbar kille sen 7 månader.. ja bor i jönköping

    2009-09-18 @ 00:16:17
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: johanna

    Är han också utlänsk som du?Är ni gifta ock sånt?vart i jönköping har släkt där på råslät!Vad bruker du göra på fritiden?Ock vem är din närmaste vän?kram

    2009-09-18 @ 02:01:10
    Postat av: shorty neela

    min älskling e svensk... ne ne vi e inte gifta..

    på fritiden så umgås ja me vänner o familjen o killen.. promenad.. kollar filmer..håller på me bloggen elle så e ja i studion..

    min närmaste vän.. ja kan säga så här att ja har 5 bästa vänner.. då kan ja verkligen räkna me att de finns där för mej natt o dag ! tyvärr så har ja tappat kontakten me 2 bästa killkompisarna men de e sånt som händer..



    kram

    2009-09-18 @ 02:35:26
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: johanna

    har du tappat kontakt med dom killkompisarna på grund av din kille?men hur går det i hop om du är utlänsk ock han svensk?ock varför är ni inte gifta?kram

    2009-09-18 @ 03:15:42
    Postat av: shorty neela

    Nej nej absolut inte ! utan ja insåg själv att man inte kan ha killkompisar..samma sak me killar de kan inte ha tjejkompisar.. inte när man e nära på att förlova sej som ja va men de va old shit... anyways.. ja tror inte att han e redo o ja tror inte att ja e redo.. vet inte hur mkt du läst i min blogg ja har gått igenom en hel del.. o de e verkligen nu ja känner att allt e på väg upp så hellre vill ja fixa till mitt liv o sen ta ansvaret för 2 liv om d förstår vad ja menar.. mina föräldrar vet de älskar honom..

    2009-09-18 @ 03:25:18
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: johanna

    Jo man kan ha.Har inte läst så mycke.men dom axepterar att du är i hop med en svensk då?hur går hans familj i hop med era då?svenskar brukar vara lite kalla av sej?jag är själv rysk ock ser hur en del svenska är.mina föräldrar skulle alldrig tillåta mig vara med en svensk kille.

    2009-09-18 @ 03:36:59
    Postat av: shorty neela

    helt ärligt så har ja alltid vart fri när de gäller mina föräldrar.. ja står min mamma jätte nära.. hon o pappa har sagt ja får välja vikken kille som helst bara han har respekt för mej och hans o min familj... min familj älskar honom jag älskar honom

    2009-09-18 @ 06:24:23
    URL: http://shortytheone.blogg.se/
    Postat av: johanna

    går era familj i hop då?

    2009-09-18 @ 15:01:47

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0