4 INTERVJUER E PÅ G

Mkt nytt som händer i mitt liv... skolan o allt... funderingar o massa annat ..anyways vill påminnnna alla mina underbara läsare att 4 nya intervjuer e på gång... ja avslöjar inte vilka ! :) ni får vänta o se

ps sara varga kmr till borås imon haha kanske ska dra o presentera mej själv after all ja har snackat en hel del me henne dels om att ja vill skriva en bok om mitt liv ... hon har erfarenheter inom den delen så råd fick ja.. och dels för att hon ställt upp på intervju =) tack sara  


Kommentarer
Postat av: undrande

va roligt när kommer boken ut?ska bli så kul att läsa den

2009-09-25 @ 18:34:15
Postat av: shorty neela

haha ja du den boken kmr inte på ett tag.. de kmr när ja väl gjort de grejerna ja ska i mitt liv så vi snackar om minst 2 år kanske till o me inom 2 år



2009-09-25 @ 18:37:41
URL: http://shortytheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0