ETT HELVETES VECKA FÖR MIG

Ohhhhh blir psykaaad ... kollade igenom min mail o vi ska på 3 jävla kurs... inom barn & ungdomsverksamheten... visst jag älskar sånt ... men de e så jävla mkt bara..första datumet e iaf bestämd 



saker som ska göras denna veckan



mån
- e i borås..åker hem imon men först ska ja dra iväg innan de stänger ska kolla va fan de gjort me min fuckade dator...



tis - foto ska tas på oss till hemsidan, ska gå igenom 2 olika dans innan jobbet börjar (kmr vara stressad åker hem imon)



ons - möte me en ledare angående boknings dagen vi e 3 som e bokade...vara i studion (företaget har bokat in mej måste ha 3 dans mixad) har inte ens börjat



tors
- bokad för att undervisa i dans hela dagen+ framåt kvällen



fre - bokad för att undervisa i dans hela dagen+ framåt kvällen



lör
- kurs kl 11-16 (finns inga jävla bra tider så får åka hem till borås på sön morgon)



sön
- GBG skolan börjar (distans, måste vara där 12:00) orka vakna kl 05 yapp bussen åker 06:30 e i borås vi 10 sen åker ja till gbg me mammi...



mån -14e börjar ja undervisa i dans igen genom studie främjandet



tis 15e
- work work work



de va verkligen ja hade så många bollar i luften ... saknat de sjukt mkt.. e van... men skolan stressar mej mest av allt.... well well... everything is gon be allright... :D som sagt e inte van o plugga så ja e rätt orolig men de kmr gå de e ämnen ja älskar... o ja har min älskade jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0