HATERS IF MY BIGGEST FANS

varför e de fel och vara sig själv ?


varför får man så mkt skit bara för att man e ärlig ?


varför finns de så mkt falskhet ?



 

många som tänker så säkert.. MEN.. gör som jag va falsk när de behövs payback is a bitch...falskhet visar sej varje jävla sek nånstans in this big world ! Å de e verkligen inget fel o vara sej själv e man hatad så e man fucking framgånsrik de e ordspråk för er som inte vet om de ! för er som vill skriva av de ni känner skaffa er blogg de e de bästa får ni elaka kommentarer så e de bara avensjukhet som gäller SAD BUT TRUE jag har massa som hatar mig n i fuuuuuckin love it ! boys n girls erkänn att detta stämmer när man har hatare o får elaka kommentarer så känns de som om man vunnit på nått FÖR MAN VEEEET ATT DE E NÅN SOM SITTER O SLÖSAR SIN TID GENOM O TÄNKA O SNACKA SKIT OM JUST "DEJ" ELLER MEJ TEX...ja e ärlig de har ja alltid vart.. i am who i am... så e de bara jag får ofta höra att ja e "konstig" ja har egen stil , ja e väldigt öppen o rak på sak... o tydligen så kallas de för "konstig" av alla hahaha de va de roligaste ja hört  


just nu e de en hel del grejer som ja tänker på och de fuckar min hjärna ibland... de händer oss alla som sagt..

 

jag kmr ALDRIG att sluta blogga om mitt liv elle annat... ja kmr att fortsätta göra de ja gör... de ja e bäst på e att vara mig själv o verkligen skriva ner de ja känner... vikket e väldigt privat.. ja har verkligen "blottat ut mitt liv på internet" inget fel me de ! de e fucking blogg o blogg e privaaaat man ska ha privata texter egen blogg egen stil


so bounce with me.... go with the flow ! fuck haters ! fuck bullshit ! and fuuuuck thouse who dosent belive in ya !



EN GREJ HAR JA LÄRT MEJ EFTER ALLA ÅRS LIDANDE ... ALLT E FUCKING MÖJLIGT OM MAN VILL,
ALLT GÅR OM MAN VILL , ALLT GÅR OM MAN SATSAR ! ALLA VI HAR DRÖMMMMAR... TRO MEJ OM INTE MAN HAR DRÖMMMAR I LIVET DÅ E MAN FAN O ME INTE NORMAL ! VI MÄNNISKOR FUNKAR SÅ DE E MASSA MAN INTE FÖRSTÅR SIG PÅ IBLAND !



LIVE YA LIFE ! ENJOYYYY U NEVER KNOW WHAT TOMORROW MIGHT BRING !


DETTA E TILL ALLA FUCKERS SOM HATAR MIG: NI GÖR MEJ STARKARE OCH GLADARE NI MER MIG MER VILJA ATT HITTA PÅ DUMHETER OCH VISA ER DE !!!!!!! JAG VILL TACKA ER ! HAHA VAD VORE VÄLRDEN UTAN HATERS ? HUH ?? NOT A DAMN SHIT JA TROR ATT VÄLRDEN HADE VART "PERFEKT" DÅ Å DE GÅR JU INTE .... TYVÄRR HAHA



förstår inte vf vissa inte kan sköta sitt eget.. nu syftar ja inte på en elle 2 elle 3 personer utan ja syftar på alla hatare som hatar vissa utan reasons ! min ya fucking own biiizz aiitt.. men som de sägs ladyz n gents what comes around goeeees arouuuuuund ! hell yah


 ELLE VA SÄGER NI GOTT FOLK ? VISST STÄMMER DE PERFEKT ? HAHAHA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0