INSE FAKTA

de här ska alla hatare ha klart för sej... även ni som har massa hatare ! trust me on this one !


 

jag e alltid mig själv och spelar inte nån jag inte e.. DE E JUST DÄRFÖR JA E HATAD , E RAK PÅ SAK ! medans ni spelar tusen andra.. ni har the fake face och almost the real face...



jag kmr aldrig att skämmas spelar ingen roll va ni än säger ! jag vet vem ja e ja vet va ja gör o inte gör o ja vet VERKLIGEN vad som e sant o inte ! 



ni tjänar inget på att försöka o "göra mej sur eller oh gud fan va lessen ja e " never ever tvärtoooom  ja blir glad haha.. när ja ser att ni slösar eran tid på MIG =) ni gör mej ba känd när alla vet vem ja e genom era påhitt



so keep goin punk asss bitches...



ja tycker synd om såna personer som hatar nån annan bara för att man e sej själv.. de e jätte synd...



ja menar de bevisar bara att man själv har problem o "skyddar" sej själv genom att snacka skit om nån annan .... are ya´ll feelin me ?



när ska ni egentligen växa upp ?? tänk en vacker dag ni skaffar barn or whatsoever ska ni fortf vara såna ? stackars er...er familj... och er barn säger ja bara



men som sagt alla e inte lika mogna o alla kan inte tänka moget ! sad but true



ja kmr aldrig att ta skit ifrån nån ... de gjorde ja när ja va deprimerad o hade självmords tankar n damn så svag ja va ! men nu haha ja e fucking bäst ja har hela världen i mina händer!!!! ALLT E MÖJLIGT



ja blir jätte motiverad när ja ser såna kommentarer by haters haha.. ni ska see ma happy face aså



YOU EVER WONDER WHY YOU HAVE SO MANY HATERS ? MAYBE  IT´S BECUSE YOU´RE SO FUCKING FABULOUS THAT IS KILLS THEM THAT THEY CAN´T BE MORE LIKE YOU ! 

PS. EN SAK JA ALDRIG FATTAT VF VÅGAR INTE HATARE KOMMA O SÄGA VA DE EGENTLIGEN TYCKER FACE 2 FACE ??? 


4 ENKLA STEG !

HATARE: HEJ

HATARE: JAG VILL SÄGA DIG EN SAK

HATARE: JAG TYCKER INTE OM DIG

HATARE: O SÅ GÅR MAN DÄRIFRÅN SVÅRARE ÄN SÅ E DE INTE LIKSOM HAHA...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0