INTERVJU: VART GÅR GRÄNSEN

Jag vill gärna höra allas åsikter när de gäller att blogga... vart går gränsen egentligen ? kan man skriva om allt ? eller ? kommentera gärna ...



här e intervju me en tjej ja fått kontakt me sen ett bra tag sen jätte underbar o söt e hon =)


Hej mitt namn är Shejda och jag är 22 år. Jag bor i Malmö och studerar mänskliga rättigheter, 3e och sista året på Malmö högskola. På fritiden älskar jag att umgås med min pojkvän, familj, vänner, dansa, sjunga, spela piano och skriva låttexter.






1. Vad fick dig att börja blogga ?



 Det som fick mig att börja blogga var faktiskt att jag kände att jag ville skriva en dagbok men mest om vardagliga grejer och då fick jag reda på att det fanns en hemsida där man kunde blogga och det fångade upp mitt intresse med det samma. Det allra roligaste är ju att man får dela med sig av både det roliga och sorgliga i livet.



2. Vart går gränsen när de gäller bloggandet ? vad får man skriva om och vad får man inte skriva om ?




Min gräns för bloggande
går när man fördjupar sig i för mycket privata saker. Nu menar jag inte sjukdomar eller anorexi etc. utan mer förhållanden. Syftar på att tjejer eller killar skriver om hur ledsna de är i sina förhållanden men att de inte säger något till varandra. Folk som skriver om sitt sexliv öppet, folk som pratar om sina familjeproblem öppet, jag tycker att det är väldigt privat. Visst är det skönt att skriva av sig men för att må bättre tycker jag att man borde i sådana fall söka sig till en terapeut.

3. Följer du andras bloggar ?



JA! Jag älskar att följa andras bloggar
. Det är jättespännande och man får inspiration, man lär sig nya grejer och får sig en uppfattning om hur andra personer har det i sina liv. I love it! Bloggerskor som jag oftast brukar följa är KENZA, FOKI och flera andra.



4. Vad har du för framtids planer ?




Mina framtidsplaner är att jobba som psykolog efter att jag läst klart min utbildning. För mig lär det bli en hel del pluggande. Sen är även musikkarriären viktig för mig, ser det mer som en hobby men det är inget jag vill ignorera. Min första framtidsplan är ett stort hus utomlands med havsutsikt och min fina underbara älskling.



5. Hur ser en helt vanlig dag för dig ?



En vanlig dag, hm! Vakna, skola, städa, äta, plugga, sova! Räckte det som svar?



 

 

KOLLA GÄRNA IN LÄNKEN  http://www.youtube.com/watch?v=gO1KwjiLdfU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0