IT´S LIKE THAT

först av allt så vill ja säga damn  barca e besviken... anyways here we go ... ni som följt min blogg vet att ja vart fucked upp haft fucked up liv..gått igenom mkt... äntligen så e allt på topp efter ett jävla bra tag MEEEEN.... yupp de måste alltid finnas ett men.. just nu mår ja inte bra... har sån rädsla av o förlora en jätte spec person som finns i mitt liv ! tro mig ;) ja kmr inte o låta de hända... thats all i can say ..otroligt hur ja kan ta åt mej när de gäller vissa saker...

PS. SAD BUT TRUE MEN VISSA LÄR NOG GLÄDJAS EFTER DETTA INLÄGGGET

 VÄNTA BARA TILLS NÄSTA INLÄGG KMR SÅ VET ALLA VA JA SNACKAR OM NÄR JA SÄGER.................. FORT KMR.. ;)






Kommentarer
Postat av: shejda

Vem är det som kommer glädjas åt en sån sak ock vad kan hända? Bry dig inte om någon utan bara dej själv.

2009-09-17 @ 19:37:24
Postat av: shorty neela

tack söööt

vi kan ta de i msn imon så kan ja berätta allt.. hehe

2009-09-18 @ 02:32:54
URL: http://shortytheone.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad jobbigt.ja villka är det som kommer gledjas?vem är du rädd förlora?

2009-09-18 @ 03:46:57
Postat av: Johanna

vet inte om mitt inlägg kom fram.men vem kommer är det som kommer gledjas?vad jobbigt.ock vem är du rädd för förlora?

2009-09-18 @ 03:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0