KAN INTE HA HEMLIGHETER... VILL AVSLÖJA

Först av allt så vill jag säga att jag längtar när allt e fixad o klart.. jag har grymmmma intervjuer med väldigt intressanta människor.. allt ifrån kändis, b-kändis och vanliga människor... som inte har me kändis livet alls att göra...  jag vill avslöja en greeeej men ja kan inte måste hålla mej ...de får vänta.. NI FÅR VÄNTA :p haha



anyways ja kan ge er lite info om vad de e för folk ja har och kmr att intervjua... VILL NI ATT JA SKA INTERVJUA NÅN ? TELL ME FÅR SE OM DE BLIR AV ELLER OM JA FÅR ETT DISS... jag erkänner av alla - - st interverjuerna SÅ HAR JAG FÅTT ETT DISS OCH DE FICK AIK SPELAREN ÄRAN ATT GÖRA HAHAH... see ja e FÖR ÄRLIG N I FUCKING LOVE IT  anyways here we go people...



- DJ´S


- DANSARE


- ARTISTER


- STAN-UP KOMIKER


- BLIVANDE BOLLYWOOD SKÅDIS


- FOTBOLLS INTRESSERADE


- BLOGGARE SOM E OKÄNDA DE MÅSTE OXÅ FÅ SIN CHANS LIKSOM ! VISSA HAR VETTIGARE BLOGG TYCKER JA MEN DE SYNS MINDRE....


- 2 MODELLER


- FÖRE DETTA KRIMINELLA


- GRYM KOCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0