LIVE INTERVJU ME MARTIN LIDBERG

först av allt så vill jag tacka än en gång martin för en underbar föreläsning väldigt kloka ord ! tyvärr så kunde jag inte vara me när alla andra tränade övningar ifrån martins senaste bok kombinationsträning väldigt bra övningar måste jag säga ! martin va jäääättte trevlig och väldigt jordnära , han va både seriös och rolig jätte charmig... så martin om du ser detta tack för att du tog dej tiden och tack för att jag fick intervjua dig !



de va väldigt många som va där... typiskt mej att stressa i sista sekunden glömde tränings kläderna hemma :(



 

här kommer live intervjun med martin lidberg... tyvärr så kunde ja inte rotera men hoppas att ni läsare blir nöjda med detta :$ förstår mig inte riktigt på "photoshop grejer"


NAMN: Martin Lidberg

BOR: Stockholm

BARN: 2 en tjej och en kille

SYSSELSÄTTNING: Eget företagare

MOTTO: ALLT ÄR MÖJLIGT

HEMSIDA: www.martinlidberg.com  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0