MAN VET INTE VA MAN HAR IBLAND TILLS MAN VERKLIGEN INSER DE

ja har gått igenom en hel del i livet... vart deprimerad sen 15 års åldern... de e nu ja verkligen känner att ja e på rätt spår i livet helt sjukt nu när ja tänker tebax så inser ja verkligen inte hur ja kunnat må så dåligt o verkligen önskat att ja vore död o försökt o ja gud vet vad... utan o få  hjälp.. ja känner iaf inte att ja fått hjälp ja e inte frisk riktigt än de kmr komma tebax... att vara depreimerad så länge går inte över... men ja e verkligen jätte tacksam för att ja har mina 3 älskade tjejkompisar och tyvärr så har ja tappat kontakt me killen som ja kallade bästa killkompis well well shit happens.... 


de e nu ja har inset


- att ja inte fått den hjälpen , utan ja har hjälpt mej själv ...kollamej nu och innan sen kan man jämföra...



- att ja har världens underbaraste familj... att de vill min bästa ... att de alltid e där för mej även om de säger annat....



- att jag har 3 bäääästa bäääästa vänner som ja verkligen litar på... klart ja har andra vänner som ja e nära men de här 3 de e mitt liv även vi kan bråka älskar er till döds sairan gyan wida azizam och hava kobaaaniiii  



- att ja inte e naiv som innan



- man inser verkligen inte va man har ibland som sagt tills man kanske e "full frisk" eller har bättre perioder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0