MY DAY... 2DAY

Idag så ska vi köra shorty style haha... bara lata mej hemma o försöka ladda ner några bra filmer datorn e såååååå seg har nämligen låne dator...


jag måste iaf:

 

- hämta nycklar ..vi fick gå in genom killarnas omkläningsrum igår haha

- skicka mailjen idag till andra jobbet så ja kan få mina flyersh soon

- dra till min old school

- dra till biblioteket o låna massa massa massa personlig utveckling böcker *looooovvvvveeeee*

om ja nu orkar så ska ja dra o köra 1 elle 2 pass :D

e så svag o trött :S kan sova i flera dagar känns de som...


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Jag ska träna som vanligt idag haha :D



Hoppas du får en bra dag då ;) förresten, följ gärna min blogg med bloglovin :D

2009-09-02 @ 17:12:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0