SAMTALSTERAPEUT/KTB-COACH

vart ska ja börja ? ska vi ta o upprepa de kanske ? ja har aldrig vart skol typen.. börjar skolan exakt om en vecka.. kursen hittade ja genom cabin crew... de e ca 8 månader... på distans.. plugget ligger i gbg..  ja har betalat hälften och mamma hälften 16 500 kostade  de mej.. så nu jävlar ska ja ta tag i o fixa mej en utbilning... anyways... hört att distans e skit svårt o bla bla..men ja tror att de funkar bäst för mej.. haft en hel del stora problem när de gäller skolan... ja älskade skolan fram tills ja va 15 de va då min depression började... då ja blev trakiserad av rektorn.. anmälade de till borås tidning o grejer... de ringde upp honom enda han sa va inga kommentarer anyways dum nog så anmälde ja inte hans ord för han fuckade till min liv... men som de sägs de som inte dödar dej makes ya stronger .. bara för att ja va tyst o höll mej för mej sj så tänkte de annat... va fan kan ju inte dansa o skrika o gapa.. i skolan horunge.. haha anyways..

hans ord va "din dotter är hannddiikaaap i huvudet " så slängde han stolen rakt mitt i min  o mammas ansikte

ja vågar gå ut me de efter så många år... betyder att ja e starkare än någonsin

jag rekomenderar kursen/kurserna starkt för alla som inte orkar plugga upp ämnerna i ett år.. om inte mer.. utan vill börja direkt like me haha

ja ska även ta check in personal efter detta... =)

anmälde mej först till krishanterare/samtalsledare sen så ångrade ja mej trode man behövde gymnasiekompetens för samtalsterapeut.. gud hjälpte mej hehe...

checka gärna in hemsidan

www.cady.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0