SISTA MINUTEN "resa"

hahaha helt jävla sjuk aså... som ni vet så har ja haft kompisar hos mej... vi elle jag bestämde mej att dra hem me de tebax ida.. de va verkligen sista minuten "resa" för min del packade på 5 min  grejer mirakel haha... wel ni vet hur tjejer e ...anyways... så jävla äckligt de va en mc kille bakom oss han retades me oss... han körde fram o tebax vi trode att han hade åkt ifrån oss men när vi såg så va idioten framför oss så gjorde han 2 jävla ggr haha.. han slängde pussar o grejer... kolla på detta nu HAN FICK TAG PÅ MIN KOMPIS NUMMER

 

BILD KMR SÅ FÅR NI SE VA HAN SKREV.... Ja gissade på att han va gäng medlem han hade tydligen fått info genom bil registreringsnummret

äckligt iaf... nu e ja hemma i borås helt ärligt kom ja hem enbart för att träffa min babyyyy har ganska mkt o gå igenom innan work (tis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0