STADEN SÄGER NEJ

oh ja blir så jävla förbaaaanaaad... denna artikeln gjorde mej helt ordlös... läs bara va som står man blir helt paff o vet inte va man ska säga eller göra !



fan va ja hatar vissa regler ibland... va fan ska inte han få hjälpa o vara där för sin egen mamma ? fucking hor stad ..... haha nekar de mej när ja säger att ja ska ta hand om mina föräldrar ... tro mina ord tro mina ord säger ja bara ja kmr göra nått ja aldrig gjort ...ja kan förstå vissa kriminella ibland haha.. men nu menar ja inte att ja gillar de utan går inte vissa grejer så måste man göra de på en elle andra sätt men som sagt de finns alltid lösning ! ja kmr aldrig i hela mitt liv sätta in mina föräldrar på nått jävla hem de e inte min grej så mkt som de gjort för mej.... ska de få tas hand om av personal som inte sköter sitt jobb ? snälla ja har jobbat me såna som slår patienten... såna som inte gör som de ska.. larmar de så skiter de i o säger vänta ja har fika stund så typiskt ... äckliga typer ! när  ja har jobbat me människor så har ja gjort de helhjärtat o inte halvt så som vissa gör ! fucking ta inte de jobbet om du inte kan de !


anyways hoppas på gud att denna killen får jobba hos sin egen mamma ! för de e de både värda ! 



http://www.bt.se/nyheter/boras/han-vill-varda-sin-egen-mor-br-men-boras-stad-sager-nej(1544709).gm#articleimage-popup


Kommentarer
Postat av: johanna

men vem vill "jobba" och tjäna pengar för och hjälpa sin föräldrar då?jag hade gjort det gratis aldrig jag skulle ta betalt för att hjälpsa mina egna förlädrar.inte fan tog mina föräldrar betalt för att dom hjälpte mig och mina systrar inte.sen drar du alla över en och samma kant det finns jäte bra personal ochså.

2009-09-28 @ 18:43:42
Postat av: shorty neela

ja du av 100% så e de 30% som gör ett bra jobb inom vården... du tycker så ja tycker så alla tänker inte samma



anyways självklart skulle ja me jobbat for free

när de gäller mina älskade föräldrar



finns vissa idioter som får jobba me anhöriga men vf har just han fått avslag han verkar vara en bra person som till o me flyttat hem...

2009-09-29 @ 00:05:40
URL: http://shortytheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0