ÄNTLIGEN GÖR DE SITT JOBB

jag kan verkligen inte fatta att man ska behöva gå o lida i 3 jävla år... ha massa blödningar.. o sååå mkt ont.. o ändå inte få hjälp... jag har njursten... vart knas ...en till har de hittat oxå... o den andra vägggrar försvinnaa den e hur jävla livet som helst... ja ville egentligen inte ens gååå idag till underkökningen..mamma tvingade mej.. när ja väl va där så sa de att ja skulle vart där en time tidigare.. snällt av de att ge mej ny tid så fort.. ska va där kl 11 ska dricka och få konstrandsmedel hur de nu stavas... sen 12:20 börjar de me röntgen... ja läste inte ens på pappret ja hade fått hem utan tänkte de e som skenneee ... so nevermind.. anyways...  fick även reda på att de kommer att följa upp mig nu att ja ska behandlas osv...snart drar ja in till sjukhuset iaf.. e nog hemma runt 13 ska fan lägga mej o sova aså har inte fått bra sömn alls denna veckan... idag e de fan o me min vilo dag... drar vi ut me tjejerna drar  vi inte ut förräns 23... de ja orkar idag gör ja de .. nu har ja inte ens lust o festa men sen kanske de kmr när tjejerna väl ringer osv.... ja kan fortf inte käka nått :S mår så illa så fort ja tänker på nått som har me mat o göra.... tror starkt att de e magsjukan isf.... men idioterna kan inget ... ja menar när de gäller min njursten så sa de vi misstänker..men de gjorde inget... TILLS..JAG HADE FLYTTAT HEMIFRÅN... FICK PANIK NÄR JA SÅG MASSA BLOD... RINGDE 112.... AMBULANCEN KOM.. aså vet ni vad läkaren skrattade åt borås läkare han bara om de sagt att de misstänker varför har de inte gjort något åt detta ? jag bara skakade på huvudet typ i dont fucking know...dont ask me.. tänkte ja ..nu ska ja vila ...


 

PS. NÄR JAG FIXAT EN GREJ TILL BLOGEN VILKET ÄR PÅ GÅNG.... DÅ E DE EN ANNORLUNDA BLOGG.... ;) TROR INTE ATT NÅÅÅÅÅN I HELA SVERGIE HAFT SÅN STIL ;)) NÄR DE GÄLLER O BLOGGA ;) TRUST ME ON THAT ! JAG E SEG O TA TAG I SAKER I KNOW ;) haha men de kmr... som sagt ja bloggar för att de e kul för att de hjälper mej ibland inte för att bli känd genom bloggen... jag ska flytta om ett år o då ska ja jaga min dröm ;) som sagt TAKE RISKS IF YOU WIN YOU WILL BE HAPPY, IF YOU LOSE YOU WILL BE WISE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0