BRA ELLER DÅLIG VANA?

jag e verkligen van att däcka ihop me den jag är tillsammans med eller den jag har på g med hur man nu ska säga..ni fattar ;) e de bra elle dålig vana tycker ni ? själv så tycker ja att de e jävligt gulligt haha.. o på nått sätt en trygghet .. de e dålig vana oxå.... va händer sen när killen inte finns i ens liv liksom.... anyways nu så väntar jag ett samtal ifrån chris aka c boooy mitt ex.. har inga rätta ord ens vet inte va ja ska säga mitt ex, kompis vet verkligen inte... anyways.. han frågade för första gången om ja vill däcka ihop me honom... haha de låter som en film ja vet :P hoppas att ja e sömnig så vi kan däcka ihop.. spelar ingen roll va som händer tror faktiskt att ja o han alltid kmr o ha kontakt på nått sätt.... här e våran låt ....enjoy ...bloggar mer när ja känner för de... snart ska de kanske sovas elle kolla film or something...men efter samtalet me chirs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0