GÅTT NER I VIKT

OMG.... kan verkligen inte fatta de :S ni som följer min blogg vet att jag aldrig blir 59 kg... vägde mig idag o ja väger 52 kg... kan inte säga att ja inte e glad över de haha.. ne men ja e lite fundersaaaam nu iaf har aldrig vägt så låt heller utan de har alltid vart mellan 53-59.. ni som läst min blogg vet att ja tar levaxin alltså jag har låg ämnesomsättning ! de e vanligt de kan vara ärvtligt om man nu säger så..inget farligt alls inget som smittar för er som inte vet de..  jag älskar skräääpmaaat men ja har verkligen ingen jävla mat aptit alls :S aw well allt börjar snart så de e nog stress... här har ni länk om låg ämnesomsättning  http://www.netdoktor.se/overvikt/?_PageId=582

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0