HUR FALSK KAN MAN VARA?

jag kan börja me o säga så här... ja har haft många falska personer i mitt liv.. hade jag vart som innan så hade ja lippaaat över varje skit .... men ja e inte den ja va som innan .... thank god for that... !!! jag är den jag är antingen älskar man mig elle så hatar man mig i just dont give a fuck.... jag är ärlig har alltid vart ärlig ! o jag står för mina ord.. de ja inte fattar vf vissa andra inte står för va de sagt elle säger... jag har märkt en grej när de gäller 3 personer... alla de här 4 personerna e lika falska.. fattar inte vf ni snackar skit om varan framför mig o sen nästa dag oh jag älskar dig oh du e den bästa blablabla... snälla gör mej en tjänst... va er själva.. va räliga ni förlorar så mkt på att  vara falska fittoooor ..... jag är jävligt glad att ja inte har vissa i mitt liv... vissa som inte förtjänar o va i mitt liv.... ja syftar på förre detta pojkvänner till så kallade tjejkompisar...



SNACKA INTE SKIT BAKOM EN ANNAN ! SÄG DE TILL PERSONEN ISTÄLLET HAHA MEN HEEY E MAN FALSK SÅ E MAN FALSK... SYND EGENTLIGEN OM SÅNA .... JAG HAR VART FALSK 2 GGR I MITT LIV... PÅ 24 ÅR... FINE JA E INGEN ÄNGEL HELLER.... MEN JÄMFÖRT ME ANDRA SÅ E JA A REAAAL ANGEL... MEDANS ALLA E FAKE ASSSSSS... UGLY FACE....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0