SHOPPING+PICTUERS

ja har små shoppat... här har ni some pictuers på några grejer ja köpt.. de e ba början hahaha..

 Armband ifrån MQ pris: 100 kr

 har kommit på att "kletiga" läppglans e bättre än vanliga.... första gången ja testar faktiskt...denna köpte jag i GÖTEBORG för bara 25 kr.... tror nog att det finns överallt...

    

de märks verkligen att jag älskar såna ringar huh.. denna kostar egentligen 200 kr men jag köpte den för bara 99 kr @ JÖNKÖPING , UR & PENN

 den kanske inte ser fin ut.. men den  e jätte fin på... me ett par svarta leggins... svarta smycken & svart skärp..oh yaah haha..köpte den i JÖNKÖPING @ VERO MODA för 140 kr

 
denna väskan köpte jag i GÖTEBORG för 400 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0