VÅGAR JAG AVSLÖJA ?

Äh jag gör det ändå... här har ni iaf BEVIS på att detta var min ideeee och ingen annans... men vi får se som sagt vad klubbarna säger... på torsdag eller fredag ska jag dra ut och försöka och få en klubb att sammarbeta med mig och en grym festfixare ifrån stockholm... som sagt säger de ja så blir vi glada haha och får vi ett nej så e de bara o skita i de liksom better luck next time aiiittt... de här är vad jag vill om festen blir av


  • DJn ska spela "världs musik" med världs musik menar jag arabiska låtar, persiska låtar, rnb, hiphop, reggeaton, salsa, pop & ballader sista halv timmen...
  • klubben måste ha grym dekoration plus sittplatser....
  • alla ska få välkoms drink eller shott
  • go go dansare... eller nån dans grupp eller nån artis som uppträder då menar jag såna som INTE alls e "kända" på nått sätt... bara lite underhållning liksom...
  • jag hade tänkt att biljetterna ska kosta 150 eller  200 ... tänk på att en drink i vanliga fall kostar minst 70 kr.. o en shott också... denna festen kommer o bli gryymaste i hela jävla borås om de blir av...
  • jag hade även tänkt att det ska finnas vädinnor på klubben.. haha nån som vill jobba for free ???
  • tänkte även hålla i dans tävling eller annat (INTE SÄKERT ALLS) bara en tanke..




    så de e va som händer om jag hittar nån klubb som är med på att vi ska hålla festen och om de vill sammarbeta med oss.. anyways.. detta kräver jag av klubben isf..



    • stå för min lön ( haha never att ja jobbar for free...been there, done that
    • stå för DJs lön.. ja menar en grym dj kostar en hel del... OM de är med på de här enkla 2 reglerna så fixar det sig... han jag kommer att jobba med kommer att stå för loggor och plansher då kan ni tänka er va det kommer att kosta liksom....


    HOPE FOR THE BEST ! HOPPAS DE BLIR AV BLIR DE INTE SÅ FÖRSÖKTE VI ÄNDÅ :p



    SAMTAL MELLAN MIG & M

    JAG: Men jag ska kolla upp allt så hör jag av mig direkt.. får jag diss så får du ta över

    M: haha du lär dig fort... fixa deras nummer så jag fixar detta



    PS. HAN E GRYM.. JAG E GRYM ...EN NATT ME OSS BLIR EN GRYM FEST NI ALDRIG KMR O GLÖMMMA :p


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0